Veelgestelde vragen
Bestellen & Levering
Kan de levering vertraagd zijn door het coronavirus?

Ja, helaas zien wij vertragingen bij DPD met betrekking tot leveringen naar België. Wij versturen dagelijks onze bestellingen maar kunnen niet garanderen dat uw bestelling binnen 1 of 2 dagen zal worden geleverd.

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wanneer kan ik deze verwachten?

Indien je bestelling na 3 werkdagen nog niet is geleverd, en de track & trace gegevens geven geen informatie, neem dan contact op met onze klantenservice.

De ontvangen Track en Trace link werkt niet, waar is mijn pakketje?

Indien de ontvangen Track & Trace link niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice. Let wel op dat de Track & Trace link pas de volgende ochtend nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen, actief is.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Indien je op werkdagen voor 22:00 uur een bestelling plaatst, zal je bestelling dezelfde dag nog worden verzonden en meegegeven aan DPD.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €4,95 en vanaf €40,- is de levering gratis.

Hoe lang duurt de levering?

In sommige gevallen kun je de levering al de volgende dag verwachten. De gemiddelde levertijd naar België bedraagt echter 1 tot 2 werkdagen.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?

Als je je bestelling beschadigd hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected] of via het contactformulier hiernaast. Vermeld duidelijk je ordernummer en stuur foto's mee van je de beschadigingen. Wij lossen het dan spoedig voor u op!

Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt?

Helaas kunnen wij producten niet als cadeau verpakken.

Mijn kortingscode werkt niet

Indien de kortingscode die je wilt gebruiken niet meer werkt kan het zijn dat deze verlopen is of niet voldoet aan de voorwaarden. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?

Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice, we proberen het adres dan nog te wijzigen voordat het is verzonden.

Kan mijn bestelling op een pick up point worden geleverd?

Helaas is dit niet mogelijk. Je bestelling kan alleen op een huis- of zakelijk adres worden afgeleverd.

Ik heb een lege enveloppe of doos ontvangen, wat nu?

Indien je een lege enveloppe of doos ontvangt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?

Wij werken in België samen met DPD.

Producten
Hoe moet ik dit product gebruiken?

Indien je graag wilt weten hoe een product gebruikt dient te worden kun je dit terugvinden bij het product. Indien deze informatie niet beschikbaar is kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Krijgen jullie dit product weer op voorraad?

Indien een product dat je graag wilt hebben niet meer in voorraad is, kun je je inschrijven voor een wachtlijst. Zodra het product weer op voorraad is ontvang je dan automatisch een e-mail. Wij kunnen niet garanderen dat producten weer op voorraad komen.

Ik kan dit product niet vinden op de website, kunnen jullie deze bestellen?

Neem contact op met onze klantenservice als je een product mist op onze website, wij gaan dan ons best doen om deze voor je te bestellen!

Wat zijn de ingrediënten van het product?

Indien de ingrediënten bij ons bekend zijn, staan deze vermeld bij het product. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Betaling
Kan ik achteraf betalen?

Dat kan! Wij werken samen met Afterpay. Het minimum bestelbedrag om te betalen met Afterpay is €10.

Ik heb geen factuur ontvangen van Afterpay

Het kan soms wat langer duren voordat je de factuur ontvangt van Afterpay. Heb je na 1 week nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren
Hoe kan ik een bestelling retour sturen?

Indien je een product wilt retourneren kan je dat het beste doen via mijn account. Klik op je bestelling en kies voor "Artikelen retourneren". Vul de benodigde gegevens in en je ontvangt van ons verdere instructies per e-mail.

Kan ik mijn bestelling gratis retour sturen?

Ja! Het retour sturen van een bestelling is voor onze rekening, je kunt je retour aanmelden via Mijn account waarna wij je een gratis retourlabel toesturen. Uiteraard kunt je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Dat is helaas niet mogelijk. Je kan een product uiteraard wel retour sturen en een nieuw product bestellen.

Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden


BEDRIJFSINFORMATIE
Blisso is onderdeel van Cisma B.V.

Postadres: Blisso
Postbus 126
6600AC WIJCHEN
NEDERLAND
Retouradres: Blisso
T.a.v. afdeling retouren
Postbus 126
6600AC WIJCHEN
NEDERLAND
Vestigingsadres: Valendrieseweg 22
6602GK WIJCHEN
Bankrekening: NL66INGB0008712148 t.n.v. Blisso
KvK nummer: 75220644
BTW nummer: NL860193457B01